Korepetycje i Kursy - Lublin
Dodano: | 2016-08-08 |
Cena: | 95 zł |
Miejsce: | Lublin |
Przy kontakcie powołaj się na serwis Lubliniak.com.pl
|
Telefon: | 792794008 |
Kurs telemarketingu online
Telemarketing jest jednym z narzędzi marketingu bezpośredniego wykorzystującym komunikację telefoniczną z aktualnymi lub potencjalnymi klientami. To jedna z najskuteczniejszych i najszybciej rozwijających się gałęzi marketingu. Dzięki temu szkoleniu dowiesz się jak skutecznie prowadzić rozmowy sprzedażowe i pozyskiwać nowych klientów.
Opis: Celem szkolenia jest umożliwienie jego uczestnikom zapoznanie się z wymogami oraz obowiązkami stawianymi pracownikom call centre oraz osobom odpowiedzialnym za ich prawidłowe funkcjonowanie. Dzięki nastawieniu na omówienie praktycznych zagadnień oraz zastosowaniu licznych zadań warsztatowych, uczestnicy szkolenia zdobędą umiejętności sprzedażowe, które mogą z powodzeniem wykorzystać w pracy zawodowej.
Koszt szkolenia: 95 zł brutto/ os.
Typ szkolenia: Warsztaty E-learning z elementami grywalizacji
Czas trwania: 16 h
Zaświadczenie: Po prawidłowym ukończeniu szkolenia Uczestnik otrzymuje zaświadczenie ukończenia szkolenia zgodne ze wzorem MEN §18 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dn. 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych.
Program szkolenia:
Profesjonalna obsługa klienta
Praca głosem
Rozmowa bezpośrednia vs rozmowa telefoniczna
Wykorzystanie modelu Mehraniana
Cechy i umiejętności dobrego doradcy
Stosowanie słownictwa typowego dla rozmowy z klientem
Techniki sprzedaży przez telefon
Wprowadzenie do sprzedaży
Etapy rozmowy sprzedażowej
Przełamywanie twardego "NIE" klienta - przykładowe zwroty
Przebijanie się przez sekretarkę / recepcję
Analiza potrzeb klienta
Rodzaje pytań i ich cele
Pytania w rozmowie handlowej i ich zastosowanie
Aktywne słuchanie
Pokonywanie obiekcji
Pożegnanie klienta
Tworzenie scenariusza rozmowy telefonicznej
Typologia klientów
Techniki radzenie sobie z trudnym klientem
Techniki radzenia sobie ze stresem
Call centre - zasady funkcjonowania
Call centre - regulacje prawne
Call centre - wykorzystanie technologii w praktyce
Zasady tworzenia baz danych
Ochrona danych osobowych - najważniejsze zagadnienia
Warunki zaliczenia:
uzyskanie pełnej aktywności w szkoleniu zgodnie z ofertą,
zaliczenie z wynikiem pozytywnym zadań warsztatowych,
zaliczenie testu sprawdzającego (min. 80%)
Korzyści:
możliwość przystąpienia do szkolenia w każdym momencie,
szkolenie można wykonać nawet w 2 dni,
nie trzeba nigdzie dojeżdżać, całość szkolenia odbywa się na platformie szkoleniowej,
możliwość dostosowania tempa nauki do swoich potrzeb,
szkolenie zawiera praktyczną wiedzę, którą można zastosować od zaraz,
szkolenie zawiera liczne przykłady z codziennej pracy telemarketera,
szkolenie zawiera liczne ćwiczenia warsztatowe,
szkolenia zawiera elementy grywalizacji, które ułatwiają proces przyswajania wiedzy,
materiały szkoleniowe do pobrania.
Grupa docelowa:
właściciele firm z sektora MŚP,
kierownicy niskiego i średniego szczebla,
osoby odpowiadające za wdrożenie call centre w firmie,
obecni i przyszli telemarketerzy.
Zamów dostęp: http://jakubfrankiewicz.eu/produkt/telemarketer/